Stowarzyszenie LGD „Kraina Dolnego Powiśla” informuje, że w dniach 31.03.2021 r.,- 16.04.2021 r., będą przyjmowane wnioski o przyznanie pomocy w ramach Przedsięwzięcia 2.1.2. POWSTANIE INKUBATORÓW PRZETWÓRSTWA LOKALNEGO Wszystkie informacje związane z naborem znajdują się poniżej.
OGŁOSZENIE WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI:
Ogłoszenie o naborze nr 21/2021
Załącznik nr 1 do ogłoszenia– Planowane do osiągnięcia w wyniku ogłoszonego naboru cele ogólne, szczegółowe, przedsięwzięcia oraz zakładane do osiągnięcia wskaźniki.
Załącznik nr 2 do ogłoszenia– Kryteria wyboru operacji dla celu ogólnego 2: Wykorzystanie zasobów przyrodniczych, kulturowych i historycznych do rozwoju społeczno- gospodarczego obszaru LGD.
Załącznik nr 3 do ogłoszenia– Lista wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udzielenia wsparcia
Oświadczenie wnioskodawcy o spełnianiu warunków przyznania pomocy określonych w PROW 2014-2020
Oświadczenie/zobowiązanie do zatrudnienia
Oświadczenie/zobowiązanie do zatrudnienia osoby z grupy defaworyzowanej
Strategia Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność na lata 2014-2020
Procedura wyboru wniosków o udzielenie wsparcia
WNIOSEK O PRZYZNANIE POMOCY WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI:
Wniosek o przyznanie pomocy- (pdf)
Wniosek o przyznanie pomocy- (excel)
Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania-(pdf)
Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania- (excel)
Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy
Bizenesplan Inkubator (wersja edytowalna)
Biznesplan Inkubator tabela finansowa (xls)
Informacje pomocnicze przy wypełnianiu Biznesplanu
Oświadczenie podmiotu ubiegającego sie o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa- (xlsx)
Oświadczenie podmiotu ubiegającego sie o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa- (pdf)
Formularz wniosku o zaliczkę wraz z instrukcją wypełniania znajduje się na stronie Urzędu Marszałkowskiego- przejdź do strony
Formularz umów wraz z załącznikami znajduje się na stronie Urzędu Marszałkowskiego – przejdź do strony
Formularz wniosku o płatność znajduje się na stronie Urzędu Marszałkowskiego – przejdź do strony
UWAGA!!!!
Zwracamy Państwa uwagę na kilka ważnych kwestii związanych z przyjmowaniem wniosków:
Wnioski o przyznanie pomocy mogą być składane osobiście albo przez pełnomocnika albo przez osobę upoważnioną – w przypadku reprezentowania Wnioskodawcy prosimy mieć ze sobą upoważnienie do złożenia wniosku
Przyjmując wniosek pracownik biura LGD ma obowiązek policzyć wszystkie załączone do wniosku załączniki. Prosimy o uporządkowanie składanych dokumentów, co pozwoli na sprawne ich policzenie, a co za tym idzie skrócenie czasu przyjmowania wniosków.
Jeżeli mają Państwo przygotowaną dokumentację zapraszamy do biura LGD ul. Wojska Polskiego 3, 82- 440 Dzierzgoń w celu sprawdzenia jej poprawności i kompletności. Prosimy o wcześniejsze umówienie się na spotkanie. Jednocześnie informujemy, że nie będzie możliwości sprawdzania dokumentacji w ostatnim dniu naborów w trakcie przyjmowania wniosków!